eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Malou Versteegh - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Malou Versteegh - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: Malou Versteegh

Blijf op de hoogte en volg Malou

24 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

Hee iedereen!

De eerste week zit er al weer op, de tijd gaat opeens zo snel, vooral in het weekend. We vermaken ons prima hier, er is altijd wel iets nieuws te zien of plekken die we nog nooit gezien hebben. Ik heb nu een weekend van vier dagen. woensdag hoef ik pas weer te beginnen met werken, ik weet eigenlijk niet of ik de week daarna ook nog gewoon moet werken zodat mijn weekend weer begint op zaterdag, ik hoop het eigenlijk wel. Mijn uren zijn niet veranderd ik werk nog steeds van 9:00 tot 17:00.

Deze week zal het heel druk worden in het hotel, alle hotels in Barcelona zitten vol. Er is namelijk een conferentie van Microsoft in ons hotel, waar mensen van over de hele wereld naartoe komen, om nieuwe uitvindingen te bekijken. Ik sta 's ochtends lunch en 's middags bouquet, dus het gaat heel hard werken worden.

Gisteravond zijn Cindy ik en Miriam (zo heet een van de Amerikaanse meisjes) wat gaan drinken in een barretje in de buurt. Drankjes zijn hier heel goedkoop, maar €1,60 voor een glas wijn, en €1.50 voor een cappuccino. We zijn dit weekend ook voor het eerst uit geweest. De clubs hier zijn heel groot en mooi. De mensen die hier uit gaan zijn wel iets ouders dan ons. Tot nu toe hebben we nog geen entree hoeven te betalen om ergens binnen te komen, maar werden we door mensen op straat gevraagd of we bij hun naar binnen wouden en vooraan de rij gezet. heel apart, maar wel fijn! Ze werken hier ook met gastenlijsten. Via internet kun je je inschrijven voor de clubs waar je naartoe zou willen en dan kun je eerder naar binnen toe. Je mag trouwens niet met sneakers naar binnen, alleen op zwarte, nette schoenen, en bijna alle meiden hier dragen hakken en jurkjes. Niet te vergelijken met hoe de meisjes in den-bosch uitgaan.

Vandaag ben ik voor de eerste keer alleen voor een hele dag. Ik ga dalijk naar de Sagrada Familia en daarna nog even de stad in. Gelukkig komt Miriam al rond 5 uur thuis, dus ga ik samen met haar iets doen. Cindy is pas om 11 uur thuis. Maar ik vermaak me wel! Ik zal veel foto's maken van de plekken waar ik kom.

Liefs,
Malou xx


  • 24 Februari 2014 - 17:15

    Maya :

    Hey Maloutje,
    Het klinkt wel heel spannend hoor wat betreft die clubs ik wil daar ook wel naar toe haha. ...
    Geniet er maar lekker van hoor! Hier gaat alles zijn gangetje, Job is weer terug van het skiën en heeft het leuk gehad verder is Tim vandaag nog thuis hij vertrekt vanavond weer naar Den Haag, deze week heeft hij vakantie maar er moet natuurlijk ook flink geleerd worden.

    Nou schat de groetjes van ons en een dikke kus van mij xxx mama

  • 24 Februari 2014 - 21:24

    Hanny Van Der Wijck (moeder Van Leroy):

    Hoi Malou,

    Nou ik wil ook wel mee met dat uitgaan. Zullen we een meidenavond houden? haha
    Het doet me denken aan toen ik zelf op mijn 18e in Spanje was. De meisjes hoefden niet te betalen. Als de meisjes binnen zijn. komen de jongens vanzelf.
    Wat een leuke avonturen weer en fijn dat je ons mee laat genieten.

    Hou je ons op de hoogte van de leuke clubs, shops en andere highlights.

    liefs uit Den bosch xx

  • 24 Februari 2014 - 21:28

    Malou Versteegh:

    @maya @Hanny

    Ja als jullie nou met zijn allen naar Barcelona komen, ook Jo ann en Helen, dan gaan we met zijn allen naar de clubs hier! haha. Ik zou jullie graag alles laten zien van Barca. Het is zo mooi :)

  • 25 Februari 2014 - 10:49

    Oma:

    Lieve Malou,

    Leuk die verslagen van jou. Wij zijn benieuwd hoe het is als wij naar Barcelona komen. Met auto of
    vliegtuig weten we nog niet. De stad verkennen zou heel leuk zijn. Hopen dat je ons veel laat zien.
    Wanneer weten we nog niet, maar dat hoor je nog wel. Hoe is de temperatuur daar? Dit weekend is het carnaval. Voor ons begint het vrijdagavond al. 55+ bal. Hossen en lekker dansen tot in de kleine uurtjes.
    Verder is er nog de optocht 'n dinsdag. Zal wel lekker druk worden met kijkers. Met veel confetti binnen.
    Fijn dat je het zo goed stelt. Veel liefs van Opa en mij. Oma xxx.

  • 26 Februari 2014 - 19:07

    Malou Versteegh:

    @opa en oma

    Ja klopt daar is het al bijna carnaval. Alvast heel veel plezier vrijdag! :) Jammer dat ik dinsdag niet bij de optocht kan zijn, volgend jaar wel weer! De temperatuur hier was vandaag heel lekker, 19 graden volgens mij en de hele dag zon, alleen de wind was nog soms wel hard waardoor het af en toe een beetje koud was. Ik kijk er naar uit wanneer jullie komen, ik wil jullie zo veel laten zien :D. Laat het maar weten dan kan ik op tijd proberen mijn uren te wisselen naar andere dagen zodat ik op zijn minst een hele dag met jullie kan zijn. Veel plezier met carnaval!!

    Dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2014

week 5

17 Maart 2014

4e week

09 Maart 2014

3e week

24 Februari 2014

eerste week

18 Februari 2014

werkdagen
Malou

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3699

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: