Tweede dagje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Malou Versteegh - WaarBenJij.nu Tweede dagje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Malou Versteegh - WaarBenJij.nu

Tweede dagje

Door: Malou Versteegh

Blijf op de hoogte en volg Malou

16 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

heeeee,

alweer een dagje achter de rug! Ik voel me al veel meer op mijn gemak hier, Cindy en ik hebben vandaag de stad verkend en er zijn zoveel winkels! Het metrostation is bij ons om de hoek dus heel praktisch en binnen 5 minuten zijn we in het grote centrum van Barcelona. We kijken hier onze ogen uit, het is zo anders als Nederland... Alle grote merken zijn hier te vinden in een lange straat, de pc hoofdstraat van Barcelona haha. Maar de Zara en H&M zitten hier ook gewoon en ik heb al wat leuke dingen gescoord (sorry mam, ik let op mijn geld maar ik kon dit niet laten liggen en je mag het lenen :) ).

Met Marta gaat het goed en ze komt maandag terug uit het ziekenhuis. Cindy en ik maakten ons zorgen omdat we niet goed wisten welke metro/bus we moesten pakken naar ons hotel, maar gelukkig kregen we vanmiddag een berichtje van onze contactpersoon van het hotel dat ze morgen naar ons toe komt en het ons gaat uitleggen, ze spreekt ook vloeiend Engels gelukkig!

In de binnenstad van Barcelona hebben we al een mooi gebouw van Gaudi bewonderd. Overal waar je kijkt zie je hoge en mooie gebouwen. Vanavond zijn we gaan eten met Isabelle en Veerle (spreek je uit als Beerle in het Spaans), twee meisjes van onze school die vandaag aangekomen zijn in Spanje, zij beginnen ook maandag met de stage, maar dan in het Hilton hotel.

Wij gaan nu slapen, want we hebben van 11 uur vanmorgen tot 11 uur 's avonds gelopen door de stad, aan Barcelona zit volgens mij geen einde!

Slaap lekker iedereen,

Liefs,

Malou xxx


  • 16 Februari 2014 - 10:39

    Ferry:

    Goed zo, het shoppen is al begonnen….

    Ferry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2014

week 5

17 Maart 2014

4e week

09 Maart 2014

3e week

24 Februari 2014

eerste week

18 Februari 2014

werkdagen
Malou

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3705

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: